close

點解人總愛問點解?

點解愛侶喜歡問「點解你愛我?」

點解明明喜愛老婆, 但又出現另一個二奶或情婦?

點解你不愛我, 又可以與我共墮愛河?

點解明明有情人, 但又去尋找另一個愛人?

點解人們總是貪多?

點解懷疑情敵的存在, 結果是怨懟的結果?

點解愛的開始竟然以恨去作終止?

點解美好的事情總是難以維持至世界未日之時?

點解作為生命之泉源的愛卻又讓人步向黃泉?

點解情人可使人雀躍萬分, 但又可使人煩惱萬分?

點解失去的滋味才能喚起珍惜的心?

點解付出很難與回報成正比?

點解愛火曾送溫暖給我, 現在它灼傷了我?

點解煩腦總是自尋?

點解我總是問點解?

全因為我沒有答案給「點解」

為何十一年前還未曾嘗戀愛滋味的我可以寫出十一年後現在的心聲?

十一年前的一篇「愛情, 點解?」

arrow
arrow
    全站熱搜

    畢賢感覺 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()