close

銀行職員︰下一位。

新移民女士︰我想開銀行戶口。

銀行職員︰呢份煤氣單唔得喎,有冇文件可以提供到你嘅住址?

新移民女士︰呢個咪証明左個住址囉,又唔得?

銀行職員︰唔得呀,份文件個名唔係你。

新移民女士︰身份證得唔得呀?身份證都唔得?

銀行職員︰係要一份住址証明嘅文件。

新移民女士︰咁點呀?間間銀行都唔得﹗咁份煤氣單係我老公架嘛,我老公都唔得?

銀行職員︰或者你返去囉份結婚證書同你老公身份証副本,再叫佢出封信。

新移民女士︰我就係唔想俾佢知嘛,咁樣佢咪知道。

銀行職員︰真係無法。

排隊中人︰快D啦,趕住返公司呀。

新移民女士︰趕就早D黎排隊啦,我問梗野,自己要早走就唔好食晏,早D黎。

排隊中人︰咁你無文件嘛,問極都攪唔到架啦。唔等喇,阻住地球轉。

新移民女士︰開個戶口都咁麻煩,有冇攪錯。我叫個仔黎開得唔得呀?

銀行職員︰得。

新移民女士︰咁我叫佢黎開,又要乜文件呀?

銀行職員︰佢幾多歲?

新移民女士︰八歲。

銀行職員︰咁都要叫佢爸爸黎。

新移民女士︰係咪叫佢爸爸黎就得?

銀移職員︰係,不過你個仔嘅爸爸即係你老公,頭先講左,都係要佢嘅文件。

新移民女士︰我個仔唔係我老公嘅,得唔得?嘛鬼嘛!

(全場都忍俊不已,人人向她注目,那銀行職員專業地保持笑容,只是她的笑容比之前更加燦爛。)

arrow
arrow
    全站熱搜

    畢賢感覺 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()