close
A: 你頭先講粗口?
B:無呀。
A: 我明明聽到你講粗口!
B:無,邊有喎。你聽錯姐。
...
A: 我無聽錯,你有講,仲講得好正!
B: 係囉,有講囉。我認頭先我有講粗口,得未?
A: 未得!
B:對唔住囉,ok?我平時好小講架。
A: 唔ok!
B: 咩唔ok呀?
A: 我俾你Ko左。
B: 咩話?
A: K.O.左呀。
B: 咩野K.O.左呀?
A:我就發癲啦。
B: 冷靜d,冷靜d。唔好嬲。
A: 睇唔出你斯斯文文,居然講粗口。
B: 激氣嘛,咪講囉。約你咁多次,次次都拒絕我。我下次唔講啦,原諒我啦。
A: 好,我赴約啦今次
B:乜話?
A: 我話赴約呀。
B: 真嘅?
A: 係呀!
B: yeah! (停頓)不過,點解嘅?
A: 因為你講粗口。
B: 下?
A: 型爆呀!哈哈~
B:屌!早響呀,唔洗我扮斯文,忍得幾辛苦。頂!
B: 好man呀!講多d, 講多d。
(做人真係做番自己好)
arrow
arrow
    全站熱搜

    畢賢感覺 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()